Blog

MONIKA I MACIEK. SESJA ŚLUBNA W PIENINACH

20 października 2017 plener

Trafiliśmy piękny zachód słońca w okolicach jeziora czorsztyńskiego, a następnego ranka wymarzyliśmy sobie wschód słońca na Wysokim Wierchu, z którego rozpościerają się wręcz baśniowe widoki na Pieniny i Tatry. Co prawda słońce wyszło na jakieś 5 minut, wiało i było dosyć zimno, ale nie było to w stanie nam w niczym przeszkodzić. Zobaczcie sami. Zapraszam!

MARTYNA & JOE. SESJA ŚLUBNA W GÓRACH

12 października 2017 plener

Uwielbiam górskie wojaże. Kolejny raz miałem okazję wybrać się na sesję ślubną w nasze piękne Beskidy. Piękni, zakochani i pozytywnie nastawieni do świata – Martyna i Joe. Do tego piękne światło ukazujące cudne kolory jesieni, na szlakach Wielkiej Rycerzowej. Zapraszam do zdjęć!

MAGDA I ROBERT. REPORTAŻ ŚLUBNY

10 października 2017 ślub

Zapraszam na kolejne wesele, gdzie nie brakowało emocji oraz energii na parkiecie. Grono przyjaciół Magdy i Roberta jest mi bardzo dobrze znane, więc wiedziałem, że na parkiecie będzie „ogień”. Dorzućmy do tego ryk silnika czerwonego, pięknego Mustanga i malowniczą salę. Zresztą zobaczcie sami!

czytaj więcej…

EWA I KAMIL. SESJA PLENEROWA NA JURZE.

29 września 2017 plener

Z Ewą i Kamilem wybraliśmy się na Jurę. Uwielbiam ten region z malowniczymi skałkami i średniowiecznymi zamkami. Zapraszam!

WESELE MARTYNY & JOE

28 września 2017 ślub

Cóż to było za wesele. Martyna i Joe to przesympatyczni ludzie, którzy nie kryją swoich emocji i są w sobie bezgranicznie zakochani. Mieszkają w Irlandii, dlatego spora część osób przyjechała specjalnie na ich ślub, przemierzając tysiące kilometrów. Nie obyło się bez irlandzkich tradycji – wspólne zapalanie świecy i spóźnienie się Pani Młodej do kościoła 🙂
Zabawie nie było końca, a parkiet „pękał w szwach”. Gratuluje pięknego wesela, luzu i uśmiechów na twarzy i zapraszam na sporą dawkę pozytywnej energii.

EWA I KAMIL. REPORTAŻ ŚLUBNY

21 września 2017 ślub

Cztery lata temu miałem sympatyczną okazję zrobić reportaż ślubny Anecie czyli siostrze Kamila. Miło było spotkać znowu część rodziny. Emocji na weselu nie brakowało, a energią parkietowych szaleństw można by obdzielić kilka innych wesel. Zapraszam do zdjęć!

SYLWIA I ROBERT. ZDJĘCIA ŚLUBNE

18 września 2017 ślub

Zapraszam do mojej rodzinnej miejscowości czyli Goczałkowice-Zdrój na reportaż z pięknego dnia Sylwii i Roberta.

KASIA I ŁUKASZ. SESJA PLENEROWA W TATRACH

12 września 2017 plener

Kasia i Łukasz to miłośnicy górskich wędrówek. Jak tylko dowiedziałem się, że planują sesje ślubną w Tatrach, strasznie się ucieszyłem. Była to niezwykła ekspedycja (takiego ładnego słowa użyła Kasia:) ), a zarazem męcząca wędrówka. Męcząca w znaczeniu pozytywnym oczywiście. Każdy kto chodzi po górach, zapewne wie, jak dobrze smakuje piwo w schronisku po całym dniu spędzonym w tak pięknych okolicznościach przyrody 🙂 W sumie, przez dwa dni, zrobiliśmy ponad 30 km zaliczając m.in. Szpiglasową Przełęcz na wysokości 2100m. Udało nam się wstać o 5 rano, aby ujrzeć pierwsze promienie słońca oświetlające górskie szczyty i poranne mgiełki snujące się nad taflą Morskiego Oka. Pogoda dopisała wyśmienicie. Gratulacje dla Kasi i Łukasza za wytrwałość i świetną atmosferę podczas całego pobytu. Zobaczcie tą przygodę na zdjęciach. Zapraszam!

IDA I SEBASTIAN. REPORTAŻ ŚLUBNY

7 września 2017 ślub

Idę i Sebastiana poznałem dopiero w przeddzień ich wesela. Mieszkają na stałe za granicą. Już od pierwszego spotkania ujęła mnie ich gościnność, naturalny uśmiech i pełen luz. Te cechy dominowały też na weselu. Czułem się trochę jakbym spotkał dobrych znajomych, których dawno nie widziałem. Dorzućmy do tego piękny wystrój, malowniczy Dwór Sójki i gości z energią to mamy piękne wesele, którego serdecznie Wam gratuluje. Całość dopełnił człowiek z duszą czyli DJ Winyl Party, który większość muzyki odgrywa z płyt winylowych.
Sebastian jest fanem marki BMW, także nie obyło się bez palenia gumy. Jadąc za nimi w kolejnym BMW brałem udział w prawdziwym wyścigu. Emocje na najwyższych obrotach.
Dużo by opowiadać, zatem serdecznie zapraszam do zdjęć.

Miejsce : Dwór Sójki w Strzelcach

Muzyka : Winyl Party

AGNIESZKA I JANUSZ. ZDJĘCIA PLENEROWE TYCHY

4 września 2017 plener

Aga i Janusz postanowili wrócić wspomnieniami do miejsc im bardzo dobrze znanych. Zaczęliśmy od szkoły średniej do której uczęszczali, a skończyliśmy nad Jeziorem Paprocańskim. Cała sesja powstała oczywiście w pięknych Tychach. Zapraszam do zdjęć.